Sephora Mattifying Foundation No: D25

12:53:00

Bir önceki yazımda anlattığım alışverişte aldığım pudra işşşşşte burdaaaa  taaa taaaa taaamm :D  Kendisini hemen kullandım... Ayyy yapısı tam benim istediğim gibi, yani kalın bi yapısı var , ince değil. Ben yazları bu tarz kalın pudraları tercih ediyorum. Biliyorum çoğunuza ters ama napim pürüzsüz görünümü çoook seviyorum :) Yaz aylarında fondöten kullanmadığımdan benim için tam kapatıcılığı çok önemli. Böyle yumuşaçık yaptı , kadife gibi cildim sevdim bunuda :D  Clinique ve Mac 'i asla unutmam ama....Onların yeri kalbimde ayrı :D
Sephoranın bu pudralarında renkler 2 farklı kategoride toplanıyo. D ve R serileri diye. D serisi sarı alt tonlu, R serisi ise pembe alt tonları barındırıyormuş. Yanlarındaki numaralar arttıkça renk tonları koyulaşıyor. Aynı MAC :D Bunun numarası D25... Cukkk dedi tamda tenime oturdu. Boynumla yüzüm arasında kesinlikle renk farkı yok bu duruma bayıldım diyebilir miyim :D
Ürünün kutusuda çok işlevsel. 2 bölümden oluşuo Mac'in pudraları gibi. Altta uygulama süngeri ve aynası mevcut. Ben performansını çok başarılı buldum. Birde siz bakın, nasıl bulacaksınız acaba?


Bu da yüzümde uygulanmış hali :D

You Might Also Like

4 yorum

  1. Aynen ben de kalın pudraları seviyorum. Clinique kullanıyorum bitmesine çok az kaldı =) ben de sephorayı deneyeceğim teşekkürler =) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Clinique bayağıdır kullanıyorum bende , çokta hoş güzel bi pudra.bundanda çok memnun kaldım. Denediğinde umarım sende seversin ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzele benzıyor canım güle güle kullan fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
  4. tşk ederim canım. Fiyatı 32,90 dı galiba

    YanıtlaSil