Sephora Alışverişi

12:38:00

Dün akşam iş çıkışı doğru kuaföre gittim kaş-bıyık olayına girmek için :D İşim bitince Rafi gelip aldı beni doğru Capacity'e gittik yemek falan yiyelim diye. Yemekten sonra tam Sephoranın önünden geçerken "ayyyy hayatım girelim pudra bakmam lazım, hem seninde parfüm bitmek üzere hemde yazda geliyo parfüm bakarız" dedim kandırdım soktum içeri :D Bi kaç pudra baktım fiyatları çok tuzlu geldi ben uygun bişiler istiyorum dedim ilgilenen bayana. Benefit'i gösterdi fiyatını sordum 89 lira mı ne öle birşey dedi... Dedim bu mu uygun fiyatlı :S Tamam dedim ben kendi kendime takılırım rahat bırakın beni :D Rafiyide sattım erkek parfüm reyonuna :D Sephoranın içinde dolaştım durdum, ne var ne yok parmakladım :D Evirdim çevirdim elledim tokandım :D Sonucunda bunları aldım çıktım :D Stilanın farı da hediye geldi, çünkü 50tl üzeri alışverişlere veriyorlarmış.

You Might Also Like

0 yorum