Ne Giymiştim - 10 :)

16:42:00

Dün işte böyle giyinmiştim. Gerçi görüntü kalitesi çok kötü. Bide tam yeni yemek yemiştim. Vırt diye göbeğim fırlamış :) Bu konuda hiç yalan söyleyemiyorum mesela :) yemeği yer yemez benim göbek pırtlar hemen :) Bu yüzden herkes bana "Nohut Yutmuş Solucan" diyo işyerinde, özelliklede Ediz Abim :)

Pantolon : Miss Poem
Badi : Zara
Hırka : Zara
Ayakkabı : Nine West (Burada anlatmıştım)
Aksesuarlar : Kadıköyde bi bijuteriydi yanlış hatırlamıyorsam Bahariye'de :)

You Might Also Like

8 yorum

  1. çok tşk ederim hayatım ;) Ahh bide şu göbek fırtlamasa :D

    YanıtlaSil
  2. kaderimidir bu bayanların nedir ya :) rejım yaptıgım için çıkmıyo şu aralar bi bıraksam kendımı bende de çıkcak yıne :)

    YanıtlaSil
  3. ahhh ahhh bende bi ara yapıodum ne güzel göbek yoktu.. bişe yemiodum ki:) Ama şimdi... tutamıorum boğazımı yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Bende hep var o göbişş,tutamıyorum şu ara boğazımı:)

    YanıtlaSil
  5. Chilek, cnm bende 1 gündür tutmaya çalışıorum. ne kadar çok olmuş dimi :) Bi haftacık tutsam yeter ama nerdeeee :)

    YanıtlaSil