İsrail Türk Gemisini Vurdu... 10 Ölü...

11:24:00

İsrail Gazze için yardım götüren Mavi Marmamara Gemimizi vurmuş. Habere göre 10 türk ölü var... Bundan sonra neler olur bilinmezzzzz... Habere ulaşmak için Tıklayın...

Söylenenlere göre İsrail,  Aşdod limanına gemilerin gelip Gazzeye yardımlarını bırakmalarını birleşmiş milletler aracılığı ile Gazzeye gönderileceğini bildirmiş ancak, Mavi Marmara gemisi bu konuda inat etmiş ve yardım malzemelerinin aranmasına izin vermemiş..... İsrail içinde silah veya silah yapımında kullanılabilecek birşeyler olabileceğini düşündüğünden operasyon düzenlenmiş...

You Might Also Like

3 yorum

  1. hala one minute'den bir aciklama yok, inanilir gibi degil.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bende şaşırdım herşeye konuşan adam hayırdır ne oldu sus pus oldu. Hala bi açıklama yok... Ben bu olayda sanki bi kasıt var gibi hissediyorum...

    YanıtlaSil
  3. valla zaten bu israil nedeeniyle madenciler de gume gitti iskenderun'daki askerler de

    YanıtlaSil