Gloss'umuz Ne Kadar Kalmışşşş...

16:26:00

Çantamın derinliklerinden çıktı kendileri. Aslında dolgun dudak sevdamın olduğu zamanlar bir buhranla taa nerelerden getirttiğim gloss:) 1 hafta kullandım hevesim geçti sonra :) Bide fırçaya fazla gelmiyordu son zamanlarda bitti herhalde dedim unuttum :D Bu yöntemi bi yabancı sitede vede Justmakeup da okumuştum. İşyerinde bi deniyim bakim ne kadar kalmış dedim. Aldım elime bi kahve bardağı içine sıcak su koydum attım glossu da içine bi 10 dk sonra baktım ... Neredeyse yarısı hala duruyo :)

Bu arada bu plumper glossu netten uzun arayışlarım sonucu bulmuştum.Adı My City Lips... Etkili bi ürün, sürüldüğünde gerçekten dolgun gösteriyo. Özellikle çizgi kısımlarını çok az bi taşırarak sürmek gerekiyo. Ben Tinsel Town adlı şeffafımsı glossunu almıştım. Bu arada bu ürünü dünyaca ünlülerin yanı sıra ülkemizde Aysun Kayacı'da kullanıyormuş... Bilginize :D

You Might Also Like

2 yorum

  1. iyi fikirmiş :D Bende bir iki kere dolgunlastırıcı denedim ama hic almadım :D aslında bende alsam fena olmaz :D

    YanıtlaSil
  2. Senin dudakların gayet hoş ki canım gerek yok gibi görünüyo.Ama şuda gerçek orjinali dolgun dudakların üzerine bide plumper sürünce enfes bi görüntü çıkıyo :D

    YanıtlaSil