Sephora Huile Cuticules Stimulatrice Lavande & Flormar French Manicure

20:01:00

Dün gece sabah iş olduğundan manikür olaylarına girdim. Evet... ben manikürümü kendim yapıorum:) Bundan 2 ay öncesine kadar dışarıda yaptırıyordum ama her seferinde etlerim kanıyordu.Suya sabuna dokunamıyordum acıdan. Yeter artık dedim kontrolü kendim ele aldım :) 10 günde bir yada 2 haftada bir evde kendi steril ortamımda yapıyorum. Dün gece de bi french deneyeyim dedim.Nasıl olmuş :) 

Ellerimi biraz sabunlu suyun içinde beklettikten sonra kenarlardaki etleri durumuna göre kesiyor veya
ittiriyorum. Törpüleme işleminden sonra French olayına giriyorum. İlk önce rakı beyazını sürüyorum.            Kuruduktan sonra bembeyaz olanla uç çizgileri çekiyorum. Evet... Ben bant kullanmıyorum :) O zaman hem yapışkanlar kalıyo, hem bantı çıkarırken bozuyorum :) Daha sonra üzerinden parlatıcıyı geçiyorum veee İşlem Tamam :)Hııı unuttum sonra kremleme faslı var:) Biliyorum çok profesyonel değil ama elimden şimdilik bu kadarı geliyo :) Amaaan ellerimin canavarlar gibi kanamasından iyidir :) EVVET arkadaşlar en son olarak istediğim her zaman Sephoradan aldığım bu yağı kullanıyorum. Tırnak etlerinin tam kenarına. Hem yumusak olmalarını, hem daha sağlıklı ve şeffaf görünmelerini sağlıyor, hemde manikürü biraz daha uzatmaya yardımcı oluyor. Hep çantamın içinde aklıma geldikçe hooop elimde , yağlanıyorum :)

You Might Also Like

0 yorum