Lahana Suyu Iyk :S

12:40:00

 Ayy bugün bişiye başladım. Allah sonumu hayır etsin. Her gördüğümü denemek zorundamıyım ben yaaa :s Ama herşeyde bu böyle, ayakkabı olsun, kozmetik olsun, bilumum yemek denemeleri olsun hepsine bi dokunmam, bi ucundan şeeey etmem lazım :) Huyum kurusun :) Gazetelerin birinin haftasonu ekinde bi Prof. un  hastalıklara ve zayıflamaya yardımcı doğal reçeteleri vardı. Hemen uygulamaya başladım. Ama bugün ilk gün :) Şimdi şöle oluyor ;
- 4 yaprak lahana yaprağı
- yarım demet maydanoz
- yarım kilo kaynayan suyun içinde 5 dk kaynatılıp, süzülüp, aynı gün içerisinde isterseniz 2 yada 3 kerede tüketiyorsunuz.
- içimi azıcık zor gelenler içerken birazcık limon sıkıp içebilirlermiş. Şayet ben öyle yapıyorum :)
Uygulamasıda ; 7 gün devam edilecek, 3 gün ara verilecek... 3 kere bu döngüde yapılacakmış toplam 21 gün lahana suyu demek oluyo bu :S
Ben bu sabah taze taze yaptım. Bi bardağa, biraz limon sıkarak aç karına içtim. Geri kalan 2 bardaklık kısmıda bişiye koyup işe gelirken yanıma aldım. Yemeklerden 2 saat önce içilmesi uygunmuş.
Hem zayıflamaya yardımcı, hemde hastalıklara karşı çok dikkat etmemiz gereken bahar ayında bünyeye iyi geliyomuş. Deniyorum şimdilik sonuçları hep birlikte göreceğiz ;)

You Might Also Like

0 yorum