Bir Gün Başlangıcı, Projeler ve Ayakkabılar

09:38:00

Bugün nedendir bilmiyorum ama çok fazla sıkılıyorum. Sanki böyle bağırsam geçecekmiş gibi. Ve etrafımdaki herkesin gıcık olunabilecek bir yanını görüyorum. Neyse fazla süreceğini düşünmüyorum. Yani kesin, herhalde, galiba, sanırsam:) Belki de beni böyle yapan projelerin teslim sürelerinin yaklaşmış olması ve benim hala 3 dersinkini bitirmemiş olmam:) Ama ben napim türkçe kaynak yok, full çeviri yapıyorum. Ahhh Ahhh bu yaştan sonra bununlada mı uğraşacaktım :) Yüksek... kim dedi bana yüksek yap diee :) Kendi kendime kaşındım :) Yoksa... Yoksa diğer olabiliritesi yüksek sebep akşam fitness'a gidecek olmam mı ? Ayy bunu mu sıkıntı yaptım acaba :) Ufff zaten arabam yok bi türlü alamadım, işe gelirken onca eşyayı yanımda taşıdım. Yasık bana yaaaaa :) Biri bana araba alsa keşkeee:)
Neyse, dünde çeviri  hengamesinde ayakkabılara bakmayıda pas geçmedim tabiki :)Urban original diye bi siteden. Hoş şeyler var bi bakın isterseniz. İşşteeee benim beğendiklerim.... :)


Bu elbiseyede hayır demem doğrusu :)

You Might Also Like

0 yorum