Ultra Extrem Terracota No:04

14:31:00

Kızlar bu terracotayı işyerindeki arkadaşım Oya'dan görüp beğenmiştim. Daha doğrusu 14 Şubatta evlilik teklifi alacağım gün allığımı evde unuttuğumdan ondan kullanmak zorunda kalmıştım. Ben uzun zamandır Mac'in allığını kullanıyorum. Bunu deneyince anında vuruldum." Nerden alıdın bunuuuuu" diye soruşturmaya başladım. Carousel Tekin Acar'dan almış. Bende gittim hemen aldım. Rengi süper bi bronz, çok hoş bir ton bırakıyor. Parıltılı simli hafif. Ben allık niyetine kullanıyorum. Tüm yüzede geçebilirsiniz sanırım. Sabahtan sürüyorum akşam eve gittiğimde hala yüzümde oluyor, kalıcılığı süper. Fiyatı da gayet makul 23 yada 24 tl olması lazım. Bi uğrayın, bakın, deneyin, görün isterim şahsen :)

































Buda yüzümde duruşu; Sapancaya balık yemeğe gittimizde çektiğim bir fotomdan kestim kızlar;

You Might Also Like

0 yorum