Flormar Super Shine Lipstick 521-523

10:49:00

Aldığımdan beri bir haftadır devamlı kullandığım ucuz lipsticklerimden bahsetmek istedim kızlar. Bunları Palladium alışveriş merkezindeki Flormar standından aldım. Artı birde terrecota blush aldım onu daha sonra yazacagım çünkü resmi yok :)
Öncelikle Flormarın sitesindeki ürün tanıtımı ; "Uygulama sonrası elde edeceğiniz ıslak görünümlü dudaklar sayesinde çarpıcı bir görünüm elde edecek,dudaklarınız eskiye oranla daha dolgun ve parlak bir görünüm kazanacaktır.içeriğindeki zengin formülü sayesinde dudaklar,yapışkan olmayan kadifemsi bir doku ile kaplanır. " Renk seçenekleri şu şekilde. Bende olanları kare içerisine aldım.

Valla memnun kaldınız mı derseniz, fiyatına göre gerçekten memnunum şu anda. Bir haftadır çantamın
favori lipstickleri oldular. Yapıları yumuşak, sürümleri rahat, ama her lipstickde oldugu gibi altına ben nemlendirici bir ürün kullanıyorum, daha sağlıklı ve şık görünmesi açısından. Yoksa biliyorsunuz dudaklar
çatlakken hafif olsa bile üzerine lipstick sürünce iğrenç bir görüntü oluşuyor.
521nolu(sağdaki) rengi koyu birazda neon. Bence dudaktaki duruşu çok güzel ve havalı. Ama dudağımda resmi yok. 523nolu (soldaki) rengi ise tam bir yaz rengi. Çok nötr ve doğal duruyo. Fiyatlarıda 9,99 tl :)

You Might Also Like

0 yorum