Lancome Hypnose Drama

18:59:00

Dün dutyfreeden Lancome Hypnose'um geldi. Hemen Drama'yı rafa kaldırdım. Biraz karşılaştırma gibi olacak ama Drama, Hypnose kadar başarılı değil bence. Gerçi fırçasındaki eğim haricinde bir farkları yok deniyor ama ben fırçadan mıdır nedir bir türlü Hypnose'daki yoğun ve kıvrımlı kirpikleri yakalayamadım bu maskara ile. Normalde benim kirpiklerim çok uzun olmasalarda gayet ideal boyutlardalar. Ben Hypnose ile şahane kirpikler yaratırdım ve herkes sorardı. Bu yeni çıkınca okudum vay dahada mı güzel olacak diye hemen aldım ama ı ıhhhhh. Olmadı... Favorim Hypnose du, Drama belki bu tabumu yıkar diye düşündüm ama maalesef... Hypnose Drama'da bi kere üstüste sürme olasılığın yok rimel kururduktan sonra .Kuruyunca dökülme yapıo, üstüne sürmeye çalışınca böyle semsert, üzerinden geçemiyorsunuz.Ben rimelde aklıma esince üstünden geçme ihtiyacı duyuyorum. Hypnose da bu durum yok isterseniz 5 saat sonra sürün böyle çatır çutur olmuyor. Rahat bir şekilde sürmenize olanak sağlıyor.
Bu arada resimlerde fark edeceksiniz fırçası öyle tombul genişde değil.. Alakaları yok değil mi:)

Burada da Derinmor'da Hypnose Drama'nın tanıtımı:
"Anında sıra dışı hacim ve hipnoz etkisi. İlk gerçek yoğun hacim veren büyük fırçalı maskara. Anında ultra yoğun kirpikler yaratmak için özel olarak tasarlanmış ilk Büyük Maskara Fırçası. 12 kez üst üste uygulamayla anında sıra dışı hacim, kirpiklerde mükemmel yayılım ve sonuç : iddialı hipnotize edici bakışlar. "


İşte burada da benim Lancome Hypnose'um :)
"Kademeli hacim kazandıran maskara... Pro-vitamin B5 ile zenginleştirilmiş kremsi kıvamı kat üzerine kat sürmenize imkan vererek, arzu ettiğiniz hacmi elde edene kadar tekrar tekrar uygulama imkanı sağlar. Kirpiklere dipten uca, 6 kat fazlasına kadar hacim. "

You Might Also Like

0 yorum