tekrar oje ile döndüm:)

13:39:00

Diyeceksiniz ki nereye gitmiştinde döndün:) Doğru... İzleyicim yok, çok yeniyim, çok acemiyim daha ama olacak, kesinlikle olacak buna inanıyorum.
Ama bugün biraz canım sıkkın. Neden mi bilmiyorum belkide insanlara gösterdiğim iyi niyetin karşılığını görememek... Belkide kötü günlerinde beni yanında isteyenin iyi gününde beni anımsamaması.Herkes tercihleriyle yaşar ama dimi? Neyse dokundu biraz bana galiba:) Amaaaannn değmez be arap der esprili rafi'm bana şimdi :)
Bugün baştan aşağı siyah giyinmiştim. Yanlız bot ve taktığım taçla renklendirmeye çalıştım. Siyah etek, siyah kazak, siyah desenli çorap :) Birde üstüne siyah simli ojelerde eklendi, tam oldu :) sevgilim rafi'm bu ne satanist gibi olmuşsun dedi bana :(
Benim klasiklerimden biri Golden Rose Paris serisinden 68 numaralı oje :) Yanlız iki kat sürdüm.

İşte böyle durdu;

You Might Also Like

0 yorum